شغل های آنلاین

بهترین شغل های اینترنتی در جهان

 شغل های اینترنتی به عنوان بهترین شغل های دنیا طی سالهای اخیر رشد زیادی کرده اند. احتمالاً شما هم یکی از افرادی هستید که در جستجوی بهترین شغل های اینترنتی در جهان هستید و میخواهید یک شغل پر درآمد و راحتی داشته باشید و در عین حال از کار خود لذت ببرید. خوشبختانه اینترنت این بستر را آماده کرده است و شما میتوانید با وارد شدن در دنیای مجازی، به شغل مورد علاقه خود دست یابید. اینترنت یکی از بزرگترین شبکه های ارتباطی دنیاست که توانسته انسانها را از سراسر جهان با هم وصل کند.

با قویتر شدن ارتباطات و شبکه های مجازی، افراد زیادی وارد دنیای مجازی شده و کارآفرینی کردند و از این طریق بستر مناسبی برای ایجاد شغل های مختلف مهیا کردند.  ما کوشیده ایم تا در مقاله پیشرو بهترین شغل های اینترنتی در جهان را به کابران عزیز معرفی کنیم.

طراحی سایت

امروزه یکی از بهترین شغل های اینترنتی دنیا کار طراحی سایت است که یک شغل کاملاً تخصصی و حرفه ای است و درآمد بالایی دارد. افرادیکه تخصص اینترنتی بالایی دارند، میتوانند با فراگیری دانش طراحی سایت، برای سازمانها، افراد، شرکت و نهادی خصوصی و دولتی سایت طراحی کنند و ماهانه 20-50 میلیون تومان درآمد داشته باشند. کار طراحی سایت یک کار خیلی راحت است و یکی از بهترین مزایایی که دارد، این است که این کار از راه دور انجام میشود و  نکته مهم اینکه، طراح سایت نیازی ندارد برای انجام کارش از خانه بیرون شود. طراح سایت در خانه نشسته و سایت طراحی میکند.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

یکی از بهترین شغل های اینترنتی راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی باوند کالا یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی ایران، این امکان را برای فروشندگان عزیز فراهم کرده است که با خیال راحت فروشگاه خودشان را راه اندازی کنند. شما نیز میتوانید با ثبت نام در پنل فروشنده شوید، محصولات خود را به راحتی به کمک فروشگاه اینترنتی باند کالا در سراسر ایران بفروش برسانید. ثبت نام در این پنل خیلی ساده و راحت است و شما میتواند همین حالا ثبت نام کرده و فروشنده شوید.

سئو کردن سایت

در فضای اینترنت تخصص های زیادی وجود دارد که با یادگیری هر کدام آنها میتوانیم کسب درآمد کنیم. یکی از شغل های اینترنتی کار سایت است، مخصوصاً کار سئو کردن سایت که یک کار کاملاً ظریف و شیرین است و در عین حال درآمد عالی دارد. یک فرد سئو کار میتواند مثل طراح سایت در خانه نشسته و سایت را سئو کند و ماهانه درآمدی بین 40-60 میلیون تومان درآمد داشته باشد. حتی میتوان گفت این کار از طراحی کردن سایت هم آسان تر است و هیچ درد سری ندارد.

محتوا نویسی سایت

یکی از کارهای جذاب و با اهمیت سایت، محتوا نویسی برای سایت است که در واقع بخشی از سئوی سایت را شامل میشود. کار محتوا نویسی یکی از بهترین مهارت های سایت است، زیرا یک فرد محتوا نویس همزمان با هنر سئو و طراحی سایت نیز آشنا میشود. این کار نیز مانند شغل های اینترنتی دیگر از راه دور انجام میشود و فرد محتوا نویس داخل خانه نشسته و کار خود انجام میدهد. درآمد ماهانه یک محتوا نویس حرفه ای  بین ماهانه 10-20 میلیون تومان میباشد.

تدریس از راه دور

تدریس امروز به عنوان یکی بهترین شغل های اینترنتی، توانسته بستر مناسبی برای گسترش علم و دانش فراهم سازد. حالا شما میتوانید هر علم، مهارت و هنری را که دوست دارید، در اینترنت به اشتراک بگذارید و از آن درآمد داشته باشید. بزرگترین دانشگاه ها، مراکز آموزشی و سیستم های تدریس از راه دور در فضای مجازی فعالیت دارند و روزانه افراد زیادی از این طریق به آموزش میپردازند.

سرمایه گذاری در بورس

یکی از بهترین شغل های اینترنتی ، سرمایه گذاری در بازار بورس است که با سرمایه گذاری در بازار ارز،‌ بیت کوین، خرید سهم شرکها … میتوانیم ثروتمند شویم. این کار یکی از کارهایی است که برای افراد حرفه ای فرصت خوبی است. اما افرادی که در این کار حرفه ای نیستند، باید ریسک پذیری داشته باشند، چون ممکن است در صورت تغییر شرایط بازار بورس، ارزش سهام آنها افت کند. اما برای سرمایه گذاری مطمئن تر میتوانیم به شرکت هایی چون فیسبوک و یوتیوب سرمایه گذاری کنیم. سرمایه گذاری در این شرکت ها ریسک بسیار پائینی دارد، اما درآمد آنها مقداری کمتر از شرکت های دیگر است.

کار با یوتیوب

شرکت یوتیوب یکی از بزرگترین شرکت های اینترنتی است که در زمینه اشتراک ویدیو های آموزشی فعالیت میکند. کار با یوتیوب طوری است که فرد ویدیو های جالب درست میکند و به اشتراک میگذارد تا فالوور هایش تماشا کنند، به ازای هر 1000 ویو/ لایک به فرد 1 دلار داده میشود. این نیز کار راحت و جذابی است اما نیازمند داشتن فالوور زیاد میباشد و اینکه فرد باید موضوعات جالب و با اهمیتی به اشتراک بگذارد تا بتواند فالوور جذب کند. یوتیوب بهترین منبع درامد خوانندگان و کمیدین ها است.

 

نویسنده و ترجمه: سهراب رستمی

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی 5 تا از جدیدترین ماشین های 2023 با قیمت آن

معرفی 5 تا از جدیدترین ماشین های 2023 با قیمت آن

آیا باور می‌کنید که در سال 2023 به تعداد 3900 ماشین بنز در ایران وجود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *