جمعه , آوریل 26 2024
رستوران مهمت

رستوران مهمت و خدمات آن

آیا با رستوران مهمت آشنایی دارید؟ آیا میدانید یکی از بهترین رستوران های ترکی در شهر تهران تأسیس شده است و بهترین خدمات غذایی را ارائه میدهد؟ دوست دارید در یکی از روزهای بارانی در رستوران شیک ترکی نشسته، غذاهای خوشمزه ای نوش جان کنید و از موسیقی دلنشین لذت ببرید؟ رستوران مهمت یکی از شیک ترین رستوران های ترکی در ایران است که از سال 2018 تأسیس  شده است و با داشتن پرسنل با تجربه و مجهز، بهترین لحظات را به شما تقدیم میکنند.

ما در این مقاله کوشیده ایم تا تمام اطلاعات کاربردی در مورد مهمت، رستوران مهمت و خدماتی که این رستوران ارائه میدهد، بیان کنیم.

مهمت

مهمت کیست؟

مهمت یکی از رستوران دار های مشهور کشور ترکیه است که در کشور ترکیه، ایران، افغانستان و دبی رستوران دارد. مهمت  در رشته های توریزم و مدیریت هتل تحصیل کرده است و اولین کار خود را به عنوان رئیس رستوران گونایدین(Gunyden Restaurant) آغاز کرد، زمانیکه برای بار اول(1996) با آقای نصرت(Nusrat) دیدار کرد. همکاری آنها در سال 2010 با تأسیس رستوران های نصرت شروع و تا سال 2016  همگام با تأسیس رستوران هایی در کابل، دبی، انکارا و بودرم ادامه یافت.

مهمت از سال 2016 تصمیم گرفت که رستوران های زیادی بشکل مستقلانه افتتاح کند، او تعدادی رستوران تأسیس کرد، از جمله: شعبه گریل در استانبول، خانه استیک پرایم در کابل و خانه استیک بیل فارم در ابوظبی.

مهمت به دلیل علاقه قلبی که نسبت به ایران  و مردم ایران داشت، خانه استیک مهمت را در سال 2018، و رستوران مهمت را در سال 2022 در شهر تهران تأسیس کرد.

مهمت میگوید” خودتان را در یک رستورانی تصور کنید که در ترکیه قرار دارد، فضای رستوران، آشپزها، سرویس دهنده های غذا، موسیقی و لذتی که شما از آنجا میبرید، طوری است که شما در یک دنیای جدید دیگری باشید. خیلی نزدیک، خیلی دور!

انتخاب افراد حرفه ای و متعهد، شریک کردن تجربه ها با نیروهای کاری و آماده شدن برای مقابله کردن با مشکلات، در اولویت های مهمت هستند که بتواند کیفیت خدمات، بروزرسانی مداوم و پیشرفت رستوران را تضمین کند. پیشرفت هرکاری بستگی به پیشرفت فردی دارد.

تجربه مشتریان خانه استیک مهمت در انواع و کیفیت غذا محدود نیست، مگر آشپزان و نیروهای دیگر با سرگرمی هایی چون آشپزی در میز مشتریان و آتش‌بازی، لحظات شاد و خوبی را به مشتریان تقدیم میکنند.

در خانه استیک مهمت، در حالیکه بخش های مختلفی چون سالن وردی، سالن اصلی، سالن VIP، کلوب، بالکن و فضای سبز به شکل جداگانه‌ای طراحی شده اند، اما طرح کلی آنها طوری است که به شکل یک مجموعه کلی متمرکز باهم ترکیب شده اند، در نتیجه هیچ جدایی بین بخش های مختلف دیده نمیشود، در عین حال استفاده از مواد زیادی چون: گردو، سنگ مرمر، سیمان، چرم و آهن به مراتب مختلفی دیده میشوند.

ترکیب رنگ های سیاه و قهوه ای فضای سالن را گرم و اسرار آمیز ساخته و استفاده از چوب و سنگ در دکوراسیون و ساختار سالن، یک فضای طبیعی ایجاد کرده است.

خانه استیک مهمت

هنر و دیزاین خانه استیک مهمت

این روزها زندگی بیشتر شبیه آثار پیکاسو(نقاش مشهور اسپانیایی) است، پیشرفته، شلوغ و خاص. مرز ها و تفاوت ها تغییر کردند و همه چیز، از موضوعات عادی تا شرایط جدید، تکنولوژی و دنیای دیجیتال چیزی جز نقاشی ساده کلاسیک نیستند. گاهی وقتا این مسائل باهم تلفیق میشوند و گاهی هم مقابل همدیگر قرار میگیرند.

این مسئله باعث خلق نظریه دکوراسیون داخلی خانه استیک مهمت شد، یک دیزان بینظیر، بر اساس دیدی است که از تجربه زندگی کردن در این جهان پیچیده خلق شده است. با وجود متفاوت بودن، بالاترین هماهنگی جادویی در سازه های دکوری آن بکار رفته است.

آشپزخانه رستورانت مهمت- جائیکه سلسله مشخصی است، به شکل استدیوی باز میباشد. با همفکری و همکاری آشپزها، آشپزخانه طوری طراحی شده است که غذا بطور بسیار هیجان انگیزی آماده شده و در ظرف ها قرار ریخته میشوند و این همه روبروی مهمان‌ها انجام میشود.

رویکرد ما به طور قابل توجهی برای القای حس محیط از طریق آشپزی، تکنیک، طعم و زیبایی شناسی تکامل یافته است. این اصل امروز واقعیت خانه مهمت را به تصویر میکشاند.

سخن پایانی

اگر کنار خانواده خود هستید، یعنی اینکه خوشبخت ترین فرد جهان هستید،؛ پس قدر آنها را دانسته و وقت بیشتری با آنها بگذرانید. داشتن شام دل انگیزی در فضای آرام و لذتبخش، با خانواده میتواند تمام خستگی روحی و ذهنی را برطرف ساخته و فضای جانبخش محیط رستوران ترکی به شما نیرو میبخشد.

 

اگر از مقاله فوق لذت برده اید، به صفحه وبلاگ باوند کالا مگ مراجعه کرده و بروزترین موضوعات روز را مطالعه کنید.

 

نویسنده و ترجمه: سهراب رستمی

این مطالب را نیز ببینید!

جدیدترین کامپیوتر های سال 2023 با قیمت آنها

جدیدترین کامپیوتر های سال 2023 و قیمت آنها

آیا در مورد جدیدترین و پیشرفته‌ترین کامپیوتر های سال 2023 اطلاعاتی دارید؟ قیمت کامپیوترهای مدل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *