جمعه , آوریل 19 2024
معرفی 5 تا از جدیدترین ماشین های 2023 با قیمت آن

معرفی 5 تا از جدیدترین ماشین های 2023 با قیمت آن

آیا باور می‌کنید که در سال 2023 به تعداد 3900 ماشین بنز در ایران وجود دارد؟ با لوکس‌ترین ماشین های جهان قیمت های آنها آشنایی دارید؟ شرکت تویوتا در سال جاری 15 میلیون خودروی هیبریدی در سراسر جهان فروخت!!! امروزه صنعت خودرو سازی در جهان بسیار رشد کرده است و بهترین و با کیفیت خودروهای جهان هر روز رونمایی شده و به بازار عرضه میشوند. شرکت های بزرگی چون، بنز، فورد ماشین، هیوندای، بی ام و، هوندا، جنرال موتورز، دیلمر، فولکس واگن و تویوتا از پیشروترین صنابع تولید ماشین در جهان هستند که در کشورهای مختلف فعالیت میکنند.

خب میخواهید با مدل های جدید و معروف ماشین جهان آشنا شوید؟

ما در این مقاله به معرفی مشهورترین برند های ماشین جهان میپردازیم، پیشنهاد میکنیم مقاله را تا آخر مطالعه کنید تا با ماشین های مشهور جهان آشنا شده و ماشین مورد علاقه خود را بشناسید.

5 برند مشهور ماشین(خودرو) جهان

ماشین تویوتا

ماشین های تویوتا

شرکت تویوتا یکی از مشهورترین برند های خودرو جهان ژاپنی است که شهرت جهانی دارد و همیشه بهترین و با کیفیت ترین ماشین های جهان را عرضه میکند، شعبه مرکزی این شرکت در شهر تویوتای ژاپن قرار دارد و مجموعاً بیش از 3600 کارمند در کارخانه های مختلفش در شهر های مختلف جهان دارد.

تویوتا به دومین هیولای خودروسازی جهان معروف است، جالب‌تر از همه این است که این شرکت به عنوان اولین کمپانی تولید خودروهای هیبرید و الکتریکی جهان و در واقع رهبر بازار خودروهای هیدروژنی جهان محسوب میشود.

مدل های مختلف ماشین های تویوتا از 20000$ تا 55000$ در کشورهای آمریکایی و اروپایی به فروش میرسد که در کشور ایران از 4000.000.000 تا 4.300.000.000 تومان به فروش میرسد.

ماشین فولکس واگن

ماشین های فولکس واگن

فولکس واگن یکی دیگر از معروف‎‌ترین و شیک‌ترین ماشین های جهان است که از سال 1927 در کشور آلمان تأسیس شده است و در 31 کشور دنیا مشغول تولید ماشین ها و در 153 کشور مشغول ارائه خدمات می باشد. این برند تا سال 2018 پس از تویوتا به عنوان بزرگترین خودروهای جهان محسوب میشود و به عنوان یکی از یادگاری های معروف دوران هیلتر شناخته میشود.

ماشین های لوکس فولکس واگن به دلیل هزینه مصرفی کمی که در بنزین دارند، شهرت یافته اند، زیرا در سال های اولیه ای که طراحی شده بود، به دلیل قیمت ارزان و مصرف پایینش مورد استفاده زیادی در آلمان قرار گرفت، در جریان جنگ جهانی دوم فعالیت های آن متوقف شد اما پس از جنگ دوباره به فعالیت هایش ادامه داد و امروزه به عنوان یکی از بزرگترین برندهای جهان شناخته میشود.

مدل های مختلف ماشین های فولکس واگن از 29000$ تا 950000$ در کشورهای مختلف میباشد که در کشور ایران از 6000.000.000 تا 6.250.000.000 تومان به فروش میرسد.

ماشین جنرال موتورز

ماشین های جنرال موتورز

جنرال موتور یکی از قدیمی‌ترین و معرفو ترین برند های خودروی جهان است که در سال 1908 در ایالت میشیگان آمریکا تأسیس شده است. این برند در سال 1928 وارد کشور هندوستان شده و در سال 1954 به دلایل سیاسی متوقف شد. کمپانی جنرال موتورز جزئی از 11 برند معروف جهان است که در 35 کشور جهان مشغول تولید خودرو و 125 کشور دارای نمایندگی فروش قطعات و ارائه خدمات می باشد.

قیمت مدل های مختلف خودروهای جنرال موتورز در کشورهای آمریکایی و اروپایی از 29000$ تا 110.000$ میرسد و در کشور ایران از 1.800.000.000 تا 4.700.000.000 تومان به فروش میرسد.

ماشین فورد

ماشین های فورد

یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای خودروی جهان، برند فورد است که در سال 1903 در ایالت میشیگان آمریکا تأسیس شده است. فورد یکی از برندهایی چندملیتی آمریکایی است که به افتخار نام بنیادگذاریش هنری فورد نام گذاری شده است، اولین وسیله نقلیه ای که هنری فورد ساخت، چهارچرخه ای بود که از موتوری با قدرت 4 اسب بخار استفاده میکرد و مشابه ماشین های امروزی دارای گیربکس با دنده های جلو و عقب داشت.

از جدیدترین ماشین های فورد، خودروی برقی فورد سری F است که بیش از 40 سال به عنوان پرفروشترین وانت بازار آمریکا باقی ماند.

قیمت ماشین های فورد در کشورهای اروپایی و آمریکایی از 15000$ تا 1.700.000$ و در کشور ایران از 1.300.000.000 تا 4.300.000.000 تومان به فروش میرسد.

ماشین هوندا

هوندا

برند هوندا یکی از برندهای خودروی کشور ژاپن است که در سال  1948 توسط سوییشیرو هوندا در شهر توکیو تأسیس شد و امروزه به عنوان یکی از مشهورترین برند های خودرو، هواپیما و موتورسیکلت جهان فعالیت میکند. موتورسیکلت های هوندا در سراسر جهان شهرت دارند که در سال 2019 کارخانه هوندا 400 میلیون موتورسیلکت تولید کرد. این کمپانی معروف سالانه 14 میلیون موتور درون سوز تولید میکند و به عنوان دومین خودروساز بزرگ ژاپنی و هشتمین خودروساز بزرگ جهان در سال 2015 شناخته شده است.

جدیدترین ماشین های شرکت هوندا NSX Honda و Honda Civic Type R هستند. قیمت ماشین های هوندا در کشورهای مختلف از 21000$ تا 52000$ است و در کشور ایران از 1.200.000.000 تا 4000.000.000 تومان به فروش میرسد.

مزیت استفاده از ماشین های لوکس

اگر توجه کرده باشید، افراد سرمایه دار همیشه از ماشین های شیک و برند استفاده میکنند، اما آنها فقط بخاطر زیبایی و شهرت خرید نمیکنند، بلکه ماشین های لوکس دارای مزیت های دیگری نیز میباشد که ما در زیر به چند مزیت مهم و کاربردی اشاره کردیم.

امنیت بالا

ماشین های لوکسی چون فورد، هوندا… آپشن های مختلفی دارند، از جمله مهم ترین آنها ایمنی بالا است که از متریال مقاوم ساخته میشوند تا در مقابل ضربه مقاوم باشد، ویژگی هایی مانند کنترل هشدار، نقطه کور، سیستم ترمز پیشرفته، هشدار خروج از خط، کنترل کروز و موارد دیگر از مزیت های خودروهای لوکس نسبت به خودروهای عادی میباشد که امنیت راننده و سرنشین را به خوبی تضمین میکنند.

کارایی بالا

خودرو های لوکس مجهز به آخرین تکنولوژی های روز بوده و دارای عملکرد و سرعت بالایی هستند، کیفیت سواری و قابلیت هدایت و کنترل این خودرو ها درحد بسیار بالایی قرار دارد.

دوام عمر زیاد

یکی از ویژه گی هایی که ماشین های لوکس دارند، قابلیت عمربالایی دارند، زیرا کیفیت متریال آن بسیار بالا است و با رانندگی ایمن به طور مؤثر و بهینه از خودروی خود استفاده خواهید کرد. خودرو های لوکس اکثراً در کشورهای پیشرفته استفاده میشود و به دلیل کیفیت بالایی خایابان ها و جاده ها، درصد استهلاک بسیار پائینی دارند و نیاز به ترمیم ندارند.

راحتی و آسایش

سیستم های داخلی خودرو های لوکس دارای کیفیت بالا بوده و در صورتیکه شما مدت زیادی راننده گی کنید خسته نمیشوید زیرا بر اساس طراحی ( ارگونومیک بودن) و کیفیت بالایی ساخت آنها حد اکثر راحتی و آسایش را برایتان فراهم میکند و از شما از رانندگی خود لذت خواهید برد.

طراحی مدرن و لوکس

طوریکه از نام خودرو های لوکس پیداست، این ماشین ها دارای طراحی های زیبا و ظریفی هستند زیرا با استفاده فرمول های خاص طراحی و مونتاژ میشوند، نو آوری و خلاقیت در استفاده از متریال و ترکیب رنگ های خاص، این ماشین ها را از ماشین های عادی متمایز ساخته است.

برای مطالعه مقالات بیشتر به وبلاگ باوندکالا مگ مراجعه کنید و از جدیدترین اطلاعات روز بهره‌مند شوید.

 

نویسنده و ترجمه: سهراب رستمی

این مطالب را نیز ببینید!

دیدنی ترین مکان‌های مقدس

تاریخی‌ترین مکان‌های مقدس جهان

آیا دوست دارید دیدنی ترین و تاریخی‌ترین مکانهای مقدس را بشناسید؟ تاریخی‌ترین مکان‌های مقدس جهان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *