چگونه میتوان با مشکلات مبارزه کرد

چگونه میتوان با مشکلات مبارزه کرد؟

مبارزه با مشکلات

احتمالاً شما هم گاهی وقت ها به مشکلی برخورده اید که شما را ناراحت کرده و با خود کلنجار میروید که چگونه حلش کنید. بعضی وقت ها با بروز یک مشکل کوچک ذهن ما درگیر شده و در طول روز مشکلات بیشتری به سراغ ما میایند و در آخر روز با خود میگوییم، چه روز بدی داشتیم. اگر ما قانون مبارزه با مشکلات را بدانیم، میتوانیم به راحتی با مشکلات مبارزه کنیم و با بهترین شیوه حلش کنیم.

این یک راز است، قانون(راز) الهام گرفتن از روح خداوندی  که در بدن ما دمیده شده و هر زمانی به مشکلی بر می خوریم به روح خود دستور میدهیم  که به دنبال راه حل آن برود و اینگونه است که این روح راه حل آن مشکل  را پیدا کرده و به ما الهام میکند.

در این مقاله ما تلاش کرده ایم که اطلاعاتی را در رابطه به اینکه چگونه میتوان با مشکلات مبارزه کرد به کاربران عزیز ارائه دهیم تا بتوانند با بکارگیری این اطلاعات، با مشکلات زندگی مبارزه کنند و به آرامش خاطر دست یابند.

انسانها موجودات خارق العاده ای هستند که هرکاری دوست داشته باشند را میتوانند انجام بدهند و این بستگی به  مدیریت ذهن دارد البته در این شکی نیست که  خداوند تمام جهان هستی و تمام نیروهای کائنات را بر اساس نیازهای انسان و برای  آسایش و راحتی او خلق کرده است.

ذهن انسان طوری خلق شده که با استفاده از نیروی متافزیکی میتواند با جهان هستی ارتباط برقرار کرده و تمام خواسته هایش را از او بخواهد و  نکته جالب اینجاست که نیروی های کائنات به فرمان ذهن انسان پاسخ مثبت داده و خواسته او را برآورده میکنند، شاید برای افراد زیادی این سوال خلق شود که چگونه رابطه ذهن را با جهان هستی برقرار کنیم؟ ما انسانها میتوانیم با روح خودمان با تمام دنیا در ارتباط باشیم و با استفاده از احساسات خود هر خواسته ای را بخواهیم، هر مشکلی را حل کنیم و هر کاری را که دوست داریم به نحو احسن انجام بدهیم.

 وقتی یک فرد با مشکلی مواجه میشود، به دنبال راه حل آن میگردد و در اوج فکر کردن به مشکل خود، یک فکر و ایده به ذهنش میرسد که مشکل او را رفع میکند، گاهی وقت ها یک فرد خواسته ای دارد و با استفاده از قانون الهام گرفتن از روح خود راه رسیدن به آن را می یابد و به اوج آرامش میرسد.

روانشناسان سالهاست که روی ذهن و فرایند ارتباط جهان هستی با روح تحقیق میکنند و همه آنها به یک نتیجه خیلی خوبی رسیده اند که افکار مثبت و رفتارهای مثبت همیشه اتفاقات خوب را جذب میکنند.

احتمالاً هر فردی حد اقل این یکبار در زندگی این را تجربه کرده باشد که، هر روزی که با ذهن باز و افکار مثبت آغاز میکنیم، در جریان روز با اتفاقات مثبت زیادی مواجه میشویم و از اینکه چنین روز خوب و پرانرژی داشتیم، تعجب میکنیم.

افراد زیادی روزانه با مشکلات خود دست و پنجه نرم میکنند و همیشه این سوال ذهن آنها را درگیر ساخته است که چه تکنیک و روشی را میتوان بکار برد که همیشه با مشکلات مبارزه کرده و به خواسته های خود برسیم، اما این یک راه حل ذهنی دارد و این همان چیزی است که در بالا گفتیم، ذهن و باور.

وقتی ما چیزی را میخواهیم و همیشه به آن فکر میکنیم، در ذهن خود آنرا پرورش داده و باورش میکنیم و پس از اینکه آنرا باور کنیم بدستش می آوریم.

راه های زیادی برای مبارزه با مشکلات وجود دارد که میتوانید با استفاده از آن تکنیک ها خودتان را قوی کنید.

چند راه برای مبارزه با مشکلات

  • واقع بین باشید و همیشه واقعیت ها بپذیرید
  • تقصیر خود را گردن دیگران نیندازید
  • روی مشکلات خود تمرکز نکنید
  • به دنبال بهترین راه حل باشید
  • تغییرپذیر باشید
  • خودتان را هرگز با دیگران مقایسه نکنید.

این یک روند زمانبر است اما کسی که  باورش کند و ایمان داشته باشد که میتواند به خواسته خود برسد، راه های رسیدن به خواسته های او باز میشود و تمام کائنات برای رسیدن به خواسته ها و مشکلات او تلاش میکنند.

نویسنده و ترجمه: سهراب رستمی

این مطالب را نیز ببینید!

خوشبختی چیست؟

خوشبختی چیست و چگونه میتوان خوشبخت شد؟

خوشبختی زیباترین کلمه ای است که اکثریت ما شنیده ایم. زیباترین احساسی که در زندگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *