جمعه , آوریل 19 2024
اینستاگرام

چگونه فالوور های اینستاگرام خود را افزایش دهیم

اینستاگرام چیست؟ آیا شما هم در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت میکنید؟ احتمالاً شما هم دوست دارید یک پیج اینستاگرامی پر بازدید داشته باشید و هر روز تعداد فالوور های شما زیاد شود، شهرت و محبوبیت شما زبانزد همه مردم باشد. اینستاگرام یکی از مشهور ترین شبکه های اجتماعی اینترنتی است که کاربران در آن ویدیو به اشتراک میگذارند. اینستاگرام یک پلتفرم اینترنتی است که  بیزنس من ها، برندها، و افراد مشهور در آن فعالیت میکنند و با اشتراک گذاری ویدیوهای خود، فالوور های خود را افزایش میدهند. راه های زیادی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانیم در مدت زمان کم، فالوور های زیادی جذب کنیم.

ما در مقاله پیشرو کوشیده ایم تا بهترین راه های افزایش فالوور در شبکه اینستاگرام را بیان کنیم تا کاربران عزیز بتوانند به اطلاعات کاربردی مورد نیاز خود دست یابند.

7 قدم برای افزایش فالوور

  • یک  دوست اجتماعی باشید

برای اینکه بتوانید با کاربران خود ارتباط برقرار کنید و آنها را جذب کنید، باید یک دوست اجتماعی باشید، یعنی اینکه با کاربران خود دوست باشید، طوری راحت باشید که با دوستان خود راحت هستید و هیچ نوع رسمیتی بیان شما و کاربران شما وجود ندارد. با این روش، کاربران احساس خودمانی بودن میکنند و با شما راحت میباشند.

وقتی کاربران با شما راحت باشند، نسبت به شما احساس خوبی دریافت میکنند و مشتاق میشوند که ویدیوهای بعدی شما را نیز تماشا کنند. اینگونه میتوانید به راحتی کاربران زیادی جذب کنید.

  • احساس اجتماعی

احساس اجتماعی یکی از مهمترین مؤلفه های بازاریابی است که میتواند نقش مهمی در افزایش فالوور های شما داشته باشد. امروزه رسانه های موفق با ایجاد احساس اجتماعی در کاربران خود آنها را جذب کنند. شما باید با توجه به موضوعی که دارید، احساسات خود را بروز بدهید. مثلا: وقتی در مورد موضوع شادی و خوشبختی حرف میزنید، باید احساس خوشحالی و خوشبختی را در خود ایجاد کنید و طوری وانمود کنید که کاربران با دیدن ویدیوی شما شادی را که در وجود شماست، حس کنند.

  • برنامه Upleap

این اپلیکیشن یک برنامه ای است که شما در آن ثبت نام میکنید و یک مدیر اختصاصی به شما داده میشود که رشد اکانت شما را کنترل کند، این برنامه رشد شما را 3 برابر میکند. برنامه اپلیپ، اکانت های واقعی را یافته و فالو میکند، با این روش، دیگر نیازی نیست که شما نگران این باشید که اکانت شما پر از چنل های اینستاگرام فیک باشد.

شما برای مدیر اپلیپ خود پول میدهید، او هم برای شما تبلیغات و بازاریابی میکند و نکته مهم این است که مدیر شما اکانت های قابل اعتماد و پرطرفدار را فالو میکند تا صفحه شما به سرعت رشد کند

این برنامه به شما کمک میکند که برند اینستاگرام خود را پیشرفت دهید.

  • به طور دائم پست کنید

پست کردن بصورت دوامدار میتواند به شما کمک کند تا صفحه اینستاگرام خود را بروز نگهدارید و فالوور های شما افزایش پیدا کند. پست کردن بطور دائم بهترین نتیجه را در پی دارد، زیرا جدول زمانی اینستاگرام با پست کردن دائم خیلی حساس است و اگر پست های شما منظم باشد، اینستاگرام صفحه شما را بالا میبرد.

پست کردن به طور دائم باعث میشود تا همیشه در فهرست اولین پست ها باشید و توسط کاربران بیشتری دیده شوید

  • محتواهای مختلفی پست کنید

شبکه اینستاگرام یک شبکه گسترده ای است که از راه های مختلفی میتوانید محتوای خود را در آن پست کنید. ترکیب کردن محتواهای مختلف یکی از بهترین راه های افزایش فالوور های اینستاگرام است، به دلیل اینکه به شما شانس وصل شدن به یک دایره عظیمی از مردم را میدهد.

  • برای خود برند بسازید

کاربران بیزنس شما را در شبکه اجتماعی فالو نمی کنند، بلکه برند شما را فالو میکنند، به دلیل اینکه از شخصیت شما و محتواهایی که شما به اشتراک میگذارید، لذت میبرند. آنچه شما از برند خود به مردم ارائه میدهید، میتواند برای کاربران شما جذاب باشد، مثلاً ویدیو های سرگرمی، تصاویر و موضوعات جالبی که برای کاربران شما لذت بخش است.

  • بیوگرافی خود را بروزرسانی کنید

بیوگرافی شما باید کامل باشد، یعنی شامل اطلاعاتی باشد که کاربران بتوانند شما را بشناسند، با شما ارتباط برقرار کننند، و در مورد بیزنس شما اطلاعات دریافت کنند.

بیوگرافی شما باید شامل موارد زیر باشد

  • شرح واضحی از کاری که شما انجام میدهید
  • معرفی شخصیت شما
  • پنل ارتباط با کاربران
  • لینک

این چهار مولفه در بخش بیوگرافی شما باید حتماً وجود داشته باشد تا یک صفحه کامل و خوبی داشته باشید.

نویسنده و ترجمه: سهراب رستمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *