شنبه , آوریل 20 2024
امن ترین کشورها

امن ترین کشور ها برای مسافرت

 آیا دوست دارید در مورد امن ترین کشور ها بدانید؟ امروزه امنیت به عنوان مهم ترین بخشی از زندگی انسانها است و تمام انسانها به آن ضرورت دارند. در جهان کشورهایی هستند که از لحاظ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، تکنولوژی، و امنیت جزو کشورهای درجه یک هستند و میتوانند بهترین انتخاب برای مسافرت باشند. کشورهای توسعه یافته ای در جهان وجود دارند که به عنوان امن ترین کشورها در جهان شناخته میشوند که: از لحاظ امنیتی در سطح بالایی قرار دارند، زیرا آنها دارای سیستم حکومت داری قوی، نیروهای مسلح قوی و مجهز به دوربین های امنیتی با بهترین سیستم ها هستند.

امروزه افرادی زیادی در جهان دوست دارند که به امن ترین کشور های جهان سفر کرده، از آنها بازدید کرده و حتی آنجا زندگی کنند. در زیر لیستی از کشورهایی را ذکر کردیم که از لحاظ رتبه جزو امن ترین کشور های جهان برای مهاجرت، مسافرت و سیاحت میباشند.

  • کانادا

کانادا یکی از امن ترین کشورهای جهان است که در قاره ی آمریکای شمالی قرار دارد. کانادا یک کشور کاملاً مناسب برای مهاجرت های کاری و زندگی میباشد. کانادا از ده استان بزرگ تشکیل شده، از شرق تا اقیانوس اطلس، از غرب تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی امتداد یافته و از سمت جنوب با ایالات متحده آمریکا همسایه است. این کشور دارای 9.984.000 کیلومتر مربع مساحت بوده و دومین کشور پهناور جهان است. پایتخت کشور کانادا شهر تورنتو میباشد.

  • ژاپن

ژاپن نیز به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان در قاره آسیا قرار دارد. این کشور جزیره ای در شمال غربی اقیانوس آرام واقع شده است، از سمت شمال با روسیه، از غرب با کشورهای چین، کرده شمالی و کره جنوبی هم مرز میباشد.

ژاپن سومین قدرت اقتصادی جهان بوده و دارای پادشاهی مشروطه میباشد. این کشور دارای 378000 کیلومتر مربع داشته و حدوداً 126.476.000 نفر جمعیت داشته که به عنوان یازدهمین کشور پرجمعیت جهان شناخته شده است.

  • دانمارک

دانمارک کشوری در شمال اروپا میباشد که به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان شناخته شده و پایتخت آن کپنهاگ است.

جزایر فارو و گرینلند بخشی از پادشاهی کشور دانمارک به شمار می آیند. دانمارک تنها یک مرز دارد که با کشور آلمان متصل است، این کشور از اعضای موسس سازمان ملل و ناتو است. جمعیت کشور دانمارک دارای 5.8 میلیون نفر جمعیت داشته و زبان رسمی این کشور دانمارکی است.

  • اتریش

اتریش نیز یکی  از امن ترین کشورهای جهان است که دارای 9 ایالت فدرال بوده و شهر وین مرکز آن میباشد. اتریش از سمت شمال غربی با آلمان، از شمال با جمهوری چک، از شمال شرقی با اسلواکی، از شرق با مجارستان، از جنوب با اسلوونی و ایتالیا، از غرب با سوئیس و لیختن اشتاین همسایه است. مساحت این کشور 83879 کیلومتر مربع میباشد و تقریباً 9 میلیون نفر جمعیت دارد.

  • نیوزیلند

نیوزیلند یکی از زیباترین کشورهای جهان است که با داشتن مناظر طبیعی جذاب، به عنوان یکی از امن ترین کشور های جهان شناخته شده است. این کشور در جنوب غربی اقیانوس آرام قراردارد، دارای دو جزیره بزرگ و تعداد زیادی جزیره کوچک میباشد که یکی از توریستی ترین کشورهای جهان است و سالانه تعداد توریست های زیادی از این کشور دیدن میکنند.

  این کشور  دارای 4.5 میلیون نفر جمعیت بوده، 26802 کیلومتر مربع مساحت دارد و پایتخت نیوزیلند، شهر ولینگتون .

  • آیسلند

آیسلند جزیره کوچکی در اقیانوس آتلانتیک شمالی است که از سال 2008 تاکنون در لیست یکی از امن ترین کشورهای جهان قرار دارد. این کشور با جمعیت 341.243  نفری خود در شمال اقیانوس اطلس قرار داشته و پایتخت آن شهر ریکیاویک میباشد.

این جزیره در شرق گرینلند و در جنوب مدار شمالگان قرار دارد. آیسلند دارای 102.819 کیلومتر مربع داشته، 18 مین جزیره بزرگ جهان است.

  • سنگاپور

سنگاپور که پس از ژاپن معتبرترین پاسپورت جهان را دارد، به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان شناخته شده است. این کشور کوچک ترین کشور جنوب شرقی آسیا میباشد که در جنوب شبه جزیره مالایا واقع شده است.

سنگاپور در شمال خط استوا قرار داشته و یک کشور ثروتمند و مدرن است. مساحت این کشور 722 کیلومتر مربع بوده و دارای 5.638.700 نفر جمعیت میباشد.

اگر دوست دارید یک زندگی آرام داشته باشید و با امنیت کامل کنار خانواده خود زندگی آرامی داشته باشید، پس سری به امن ترین کشور های جهان بزنید و از مسافرت، زندگی، کار و آسایش خوبی بهره مند شوید.

این مطالب را نیز ببینید!

جدیدترین کامپیوتر های سال 2023 با قیمت آنها

جدیدترین کامپیوتر های سال 2023 و قیمت آنها

آیا در مورد جدیدترین و پیشرفته‌ترین کامپیوتر های سال 2023 اطلاعاتی دارید؟ قیمت کامپیوترهای مدل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *