نکاتی برای بهبود فضای منزل با لوازم دکوری

لوازم دکوری

لوازم دکوری برای منزل

لوازم دکوری بخش مهمی از یک خانه برای تمجید از فضای داخلی آن است. آن ها چیزهایی هستند که به شما اجازه می دهند انتخاب ها، علایق و حتی شخصیت خود را به نمایش بگذارید.

لوازم دکوری فضا را کامل می کند، به آن شخصیت و سرزندگی می بخشد و حس انسجام ایجاد می کند. بدون این وسایل دکوری شیک کوچک، خانه روح ندارد.

وسایل دکوری به شما این امکان را می دهند که شخصیت خود را از طریق آن ها به خانه خود تزریق کنید. این عناصر فضای منزل شما را بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد وسایل لوکس منزل خود را با یکدیگر همگام کنید.

هنگام چیدمان خانه، باید اطمینان حاصل کنید که لوازم دکوری که انتخاب می کنید جذابیت بصری و همچنین کاربردی داشته باشند.

بهبود فضای خانه با لوازم دکوری شیک

نکات مهم هنگام چیدمان لوازم دکوری

شگفت آور است که چگونه وسایل تزئینی کوچک و دکوری می توانند تاثیر زیادی در بهبود فضای خانه بگذارند.

نکاتی برای شیک کردن فضای خانه با لوازم دکوری از شمع گرفته تا منسوجات و اشیاء تزئینی، که دکوراسیون خانه شما را ارتقا می دهد و آن را به راحت ترین و زیباترین فضا برای زندگی تبدیل می کند وجود دارد.

این نکات ساده برای انتخاب، ترکیب و تزئین با وسایل دکوری می تواند به شما کمک کند چیدمان خانه خود را مانند یک طراح حرفه ای انجام دهید.

۱) کیفیت را نسبت به کمیت ترجیح دهید.

لوازم خانه تولید انبوه ارزان هستند و به راحتی در فروشگاه کالاهای خانگی محلی در دسترس هستند، اما آیا واقعا می خواهید خانه خود را با آن ها طراحی کنید؟

یک قطعه دکوری شیک منحصر به فرد یا وسایل لوکس منزل می توانند در فضای خانه بهتر از تعداد زیادی وسیله کوچک که ارزشی فراتر از قیمت ندارند، تاثیر بگذارند.

تاثیر لوازم دکوری در طراحی فضای خانه

۲) لوازم دکوری را انتخاب کنید که نسبت درستی دارند.

قبل از انتخاب یا قرار دادن اکسسوری خانه، برای مطالعه مقیاس و تناسب و اینکه چه چیزی برای فضای شما مناسب تر است، وقت بگذارید. مقیاس و نسبت چیزی است که به ایجاد یک دکوراسیون زیبا و راحت کمک می کند و هزینه ای ندارد.

۳) بافت ها و رنگ ها را با هم ترکیب کنید.

وسایل دکوری با قیمت مناسب مانند مجسمه سرامیکی، گلدان و شمع تزئینی می توانند با رنگ‌ ها و بافت ‌های مختلف ظاهر شوند. همچنین می توان از آن ها برای افزودن جذابیت بصری و کنتراست در یک فضا استفاده کرد.

این وسایل دکوری شیک را می توان به راحتی و با هزینه کم تغییر داد یا مبادله کرد تا متناسب با تغییر حالات، سبک ها یا فصل ها باشند.

۴) ترتیبات نامتقارن را در نظر بگیرید.

میزهای کنسول معمولا با یک آینه استیل یا هنری در مرکز تزئین می‌شوند که در طرفین آن یک شمع یا گلدان قرار گرفته است، اما این نوع چیدمان متقارن می‌تواند خسته کننده باشد.

بنابراین هنگام چیدمان خانه، سعی کنید به جای تقارن به دنبال تعادل باشد. همچنین هنگام نمایش اشیا تزئینی به یاد داشته باشید که اعداد فرد بهترین عملکرد را دارند، مانند گروه های 3، 5، 7 تایی.

۵) افزودن لوازم دکوری در لایه ها

اکسسوری خانه را به عنوان تزئینات روی کیک در نظر بگیرید. وسایل تزئینی بزرگ باید در ابتدا و به تعداد کم قرار داده شوند و فضاهای خالی در صورت نیاز با اکسسوری های متوسط ​​و کوچک پر شود.

چندین اکسسوری کوچک در صورت گروه بندی می توانند احساس یک آیتم بزرگ را ایجاد کنند، اما فراموش نکنید که کمی فضای خالی بگذارید. لازم نیست هر گوشه و کنار خانه با وسایل دکوری پر شود.

۶) اکسسوری خانه را در طول زمان جمع آوری کنید.

در مقابل تمایل به بیرون رفتن و خرید یک سری لوازم خانه مد روز، فقط برای تکمیل یک اتاق مقاومت کنید. خرید تعداد زیادی اکسسوری در یک زمان، خانه را به یک مکان غیر توصیفی تبدیل می کند تا فضای شخصی شما. وسایل لوکس منزل را در طول زمان جمع آوری کنید و روی اشیایی که با شما صحبت می کنند تمرکز کنید.

۷) یک کمد برای وسایل دکوری ایجاد کنید.

آیا تا به حال یک کمربند قدیمی را از کمد خود بیرون آورده اید و آن را با لباسی متفاوت ست کرده اید؟ ناگهان کاملا نو به نظر می رسد. شما می توانید همین کار را برای اتاق های خود با ایجاد کمد دکوری اکسسوری انجام دهید. با استفاده از کمد اکسسوری می توانید محدودیت خرید تعداد لوازم خانه را زیر پا بگذارید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Pinterest

دیگر مقاله ها

1 نظر در “نکاتی برای بهبود فضای منزل با لوازم دکوری

  1. Everything is very open with a clear description of the issues. It was really informative. Your website is useful. Thanks for sharing!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

سبد خرید